Sylwia Braszczyńska

kontakt@rockyoga.pl

+48 608 870 504 

© 2022 ROCK YOGA

INSTAGRAM

FACEBOOK

YOUTUBE

NEWSLETTER
ZAPISZ SIĘ
ZAPISZ SIĘ
ZAPISANO!
PROSZĘ PODAĆ POPRAWNY ADRES EMAIL!

yoga, joga, yoga Gdańsk, joga Gdańsk, yoga trójmiasto, joga trójmiasto, zajęcia jogi, zajęcia yogi, rolowanie, zajęcia rolowania, rozciąganie, zajęcia, ćwiczenia, Gdańsk, Sopot, gdynia, trójmiasto, trener, trenerka, instruktorka, instruktor, jogi, joga, yogi, yoga

Ćwiczenie to nie jest konkretną asaną, ale często spotykamy je w praktyce jogi. Rozluźnia ono i rozciąga dolne plecy, pozbywamy się napięć w lędźwiach. Przygotowuje ciało do praktyki, w której potrzebujemy elastycznych dolnych pleców. Wykonywanie tego ćwiczenia po praktyce pomaga w utrzymać układ nerwowy w równowadze.

 

Przygotowanie do pozycji

Połóżmy się na plecach, a ręce skierujmy na boki, tak aby między ręką, a tułowiem był kąt prosty. Unosimy lewą nogę ugiętą w kolanie tak, aby między łydką, a podudziem był kąt prosty. Lewy bark nie odrywa się od podłogi, "przyklejamy" go mocno do ziemi. Kierujemy lewą nogę na prawy bok odrywając dolny odcinek kręgosłupa od ziemi. Jeżeli nie dosięgamy kolanem do ziemi możemy podłożyć pod kolano koc lub wałek. 

 

Jeżeli tak jak u mnie kiedy robię to ćwiczenie usłyszycie jak "chrupie" Wasz kręgosłup  nie martwcie się! Ważne, aby podczas ćwiczenia bark nie odrywał się od ziemi, nawet jeżeli kolano nie sięgnie do podłogi! W miarę regularnej praktyki kolano będzie opadało coraz niżej!

 

 

Pozycja ta rozluźnia dolne plecy, a dokładnie odcinek lędźwiowo-krzyżowy oraz więzadło biodrowo - lędźwiowe. Wykonując ćwiczenie regularnie równoważymy układ nerwowy. Skręt "masuje" nasze wewnętrzne organy pobudzając trawienie. 

Skręt w leżeniu

13 czerwca 2022
zajęcia jogi w Gdańsku

ZAJĘCIA JOGI

O MNIE

BLOG

KONTAKT

WARSZTATY

ZAJĘCIA JOGI

O MNIE

BLOG

KONTAKT

WARSZTATY

ZAJĘCIA JOGI

O MNIE

BLOG

KONTAKT

WARSZTATY