Sylwia Braszczyńska

kontakt@rockyoga.pl

+48 608 870 504 

© 2022 ROCK YOGA

INSTAGRAM

FACEBOOK

YOUTUBE

NEWSLETTER
ZAPISZ SIĘ
ZAPISZ SIĘ
ZAPISANO!
PROSZĘ PODAĆ POPRAWNY ADRES EMAIL!

yoga, joga, yoga Gdańsk, joga Gdańsk, yoga trójmiasto, joga trójmiasto, zajęcia jogi, zajęcia yogi, rolowanie, zajęcia rolowania, rozciąganie, zajęcia, ćwiczenia, Gdańsk, Sopot, gdynia, trójmiasto, trener, trenerka, instruktorka, instruktor, jogi, joga, yogi, yoga

Pozycja odwróconego kąta. Asana ta jest intensywnym skrętem, do którego warto dobrze się przygotować! Jest ona mocniejszą wersją trójkąta skręconego (Parivrtta Trikonasana), a najlepiej wykonać trójkąt skręcony przed naszą asaną. 

 

Przygotowanie

Otwarcie klatki piersiowej, rozciągnięcie nóg i wydłużenie boków ciała znacznie ułatwi nam wykonanie tej asany. Najlepiej przed jej wykonaniem zrobić serię skrętów oraz pozycji i ćwiczeń, które pomogą nam rozciągnąć nogi.

 

Wprowadzenie do pozycji

Prawą stopę kierujemy w prawo i zginamy w kolanie do kąta prostego. Druga noga pozostaje prosta i:

1. Pięta cały czas odłożona jest na podłodze

2. Odrywamy piętę od podłogi - jak na zdjęciu (wersja łatwiejsza)

 

Skręcając tułów lewą rękę połóż po zewnętrznej stronie prawego uda tak, aby pacha była bardzo blisko uda lub stykała się z nogą, a dłoń była oparta o podłogę (możesz użyć klocka jeżeli dłoń nie sięga do podłogi). 

 

 

 

Drugą (lewą) rękę wyprostuj i przenieś nad głową tak, jakby była przedłużeniem ciała. Cały czas pracuj biodrami, aby je intensywnie skręcić. Możesz teraz przełożyć lewą rękę pod udem, a prawą zgiąć za plecami. Spleć ręce za plecami i utrzymuj skręt oraz równowagę

 

Korzystne działanie Parivrtta parsvakonasany to intensywny masażnarządów wewnętrznych, a jednym a wielu dobrodziejstw jest to, że poprawia nam się trawienie!

 

Parivrtta Parsvakonasana

02 czerwca 2022
zajęcia jogi w Gdańsku

ZAJĘCIA JOGI

O MNIE

BLOG

KONTAKT

WARSZTATY

ZAJĘCIA JOGI

O MNIE

BLOG

KONTAKT

WARSZTATY

ZAJĘCIA JOGI

O MNIE

BLOG

KONTAKT

WARSZTATY